Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España) – Bc. Kamila Bednaříková
Bc. Kamila Bednaříková
Master's thesis
Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España)
Methods for Teaching Spanish as a Native language in the First year of Primary school (case study: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, Spain)
Abstract:
This thesis treats the didactic methods used in a public primary school in Spain. The investigation is based on study case.Abstract:
Tato práce se zabývá didaktickými metodami na základní skole ve Spanelsku. Jedná se o pripadovou studii.
Jazyk práce: Spanish
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cip6n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEDNAŘÍKOVÁ, Kamila. \textit{Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España)}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/1b8rw4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Spanish Language and Literature