Geomarketing a jeho využití v poštovních službách – Bc. Kristina Pěchoučková
Bc. Kristina Pěchoučková
Bakalářská práce
Geomarketing a jeho využití v poštovních službách
Geomarketing and it's use in postal services
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je charakteristika geomarketingu, náhled na jeho využití na trhu poštovních služeb u vybraných poštovních operátorů. Cílem této práce je stanovit příčinu pomalého rozšiřování geomarketingových služeb a navrhnout možná řešení v oblasti poštovních služeb.Abstract:
Content of bachelor work is the characteristics of geomarketing, preview into it's usage for postal service markets by selected postal operators. The aim of my work is to determinate the cause of slow expansion of geomarketing services and to propose the possibly solutions in the field of postal services.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pěchoučková, Kristina. Geomarketing a jeho využití v poštovních službách. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného podniku
Patrik Caithaml -
Marketingový mix mobilního operátora
Aleš Soukup -
Propagační mix
Adéla Kolínová -
Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora
Karolína Kuchařová -
Geomarketing a geotargeting - implementace prostorových dat, metod a operací v marketingu geoinformatických firem
Ladislav HAVLŮ