Problematika dyskalkulie a její reedukace – Mgr. Jana Ullmannová
Mgr. Jana Ullmannová
Diplomová práce
Problematika dyskalkulie a její reedukace
Anotace:
Obsah: Diplomová práce Dyskalkulie a její reedukace pojednává o specifické poruše ucení dyskalkulii. Teoretická cást diplomové práce se zameruje na základní projevy této poruchy a její nápravu. Praktická cást diplomové práce obsahuje popis cinnosti se žákem, který má diagnostikovanou specifickou poruchu ucení dyskalkulii.Abstract:
Contents: Diploma thesis Discalculia and its re-education deals with the specific problem of learning - discalculia. The theoretical part of the thesis is focused on basic manifestationns of the defect and its remedy. The practical part of the thesis contains a description of procedures apllied to pupils who have been diagnosed for specific learning difficulty discalculia.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rlvhg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2006
- Vedoucí: RNDr. Růžena Blažková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Reedukace SPU u žáků základní školy praktické (se zaměřením na reedukaci dyskalkulie)
Zuzana Zikmundová -
Dyskalkulie a možnosti její reedukace
Hana Langová -
Dyskalkulie a její vliv na vzdělávání žáků s touto poruchou v geometrii
Alena Šosová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková -
Dyskalkulie a jiné poruchy učení
Lucie Doležalová -
Reedukace specifických poruch učení ve skupině na 1.stupni ZŠ
Tereza Rosenbaumová -
Reedukace specifických poruch učení ve školním poradenském pracovišti na základní škole
Alexandra Maňurová -
Reedukace specifických poruch učení ve skupině na 1.stupni ZŠ
Tereza Rosenbaumová