A study on service quality at Masala Andel Indian Restaurant – Niyati Parekh
Niyati Parekh
Diplomová práce
A study on service quality at Masala Andel Indian Restaurant
Abstract:
The restaurant industry, as a crucial component of the dynamic hospitality sector, has experienced significant expansion, transforming into vital social centres on a global scale. During tremendous expansion, the need for outstanding service quality has become crucial for restaurants to succeed in the fiercely competitive industry. This study centres around Masala Andel Indian Restaurant, a renowned …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
- Oponent: Dino Sodamin, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects
Varvara Stradina -
Utilizing Virtual Reality in the Restaurant Industry in order to Increase Sales
AmirAbbas Mirakhorloo -
Impact of Relationship Marketing on Customer Loyalty
Vrajesh Shah -
Customer experience (CX) in services
Clintu Victor -
Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach
Daria Shemelina -
Aplikace modelu SERVQUAL na měření kvality vybraného hotelu
Andrea Obručníková
Název
Vložil
Vloženo
Práva