Regionální prvky Horácka v matematických činnostech dětí předškolního věku – Martina DVOŘÁKOVÁ
Martina DVOŘÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Regionální prvky Horácka v matematických činnostech dětí předškolního věku
Regional Elements of Horácko in Mathematical Activities of Preschool Children
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití lidových prvků Horácka v matematických činnostech dětí předškolního věku. V práci jsou popsány metody a cíle předmatematické výchovy, předškolní věk dítěte, lidová kultura Horácka. Praktická část obsahuje soubor aktivit propojujících tyto oblasti. Aktivity jsou rozděleny do několika skupin podle lidového zvyku nebo slavnosti. Vybrané činnosti byly ověřeny v praxi …viacAbstract:
The bachelor thesis describes the possible use of regional elements of Horácko in mathematical activities for preschool children. There are methods and objectives of pre-mathematical education and a characterisation of preschool children and folk culture of Horácko region. The practical part of the thesis contains a set of activities connecting these topics. The activities are split into groups according …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Martina Uhlířová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Martina. Regionální prvky Horácka v matematických činnostech dětí předškolního věku. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Teaching kindergarten
Práce na příbuzné téma
-
Předmatematická gramotnost v prostředí mateřské školy zřízené dle § 16 odstavce 9 zákona č. 561/2004 Sb.
Veronika BERANOVÁ -
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Matematická pregramotnost v kontextu integrálního pojetí předškolního vzdělávání
Anna Neuerová -
Využití literárního textu pro rozvoj matematické pregramotnosti u dětí předškolního věku
Kristýna Nováková -
Rozvíjení orientace v prostoru u dětí předškolního věku prostřednictvím práce s mapou
Jarmila ZOUHAROVÁ -
Rozvoj matematických představ prostřednictvím veršovaných pohádek u dětí předškolního věku
Anna Sopková -
Podpora rozvíjení matematických představ u dětí předškolního věku pomocí ICT
Petra KOČKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva