Projekt marketingového řízení penzionu Jiskra Nové Hutě – Bc. Magdaléna MACKŮ
Bc. Magdaléna MACKŮ
Diplomová práce
Projekt marketingového řízení penzionu Jiskra Nové Hutě
Marketing Managing Project for Guest-house Jiskra Nové Hutě
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav marketingových aktivit a marketingového řízení penzionu Jiskra Nové Hutě a na základě provedených analýz vypracovat projekt marketingového řízení penzionu. V teoretické části práce je rozebrána problematika marketingu služeb a marketingového řízení. Praktická část obsahuje představení penzionu a analýzy, sloužící ke zhodnocení stávajícího stavu v oblasti …víceAbstract:
The aim of diploma thesis is to evaluate current situation of marketing activities and marketing management in Guest-house Jiskra Nové Hutě and based on this analysis elaborate the marketing managing project for Guest-House. There are issues of services marketing and marketing management examined in theoretical part. The practical part includes information about Guest-house and analysis used for evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACKŮ, Magdaléna. Projekt marketingového řízení penzionu Jiskra Nové Hutě. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu
Jan KALAŠ -
Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána
Denisa Kopčilová -
Marketingové komunikace libovolné společnosti
Lucie Mundilová -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková