Metody fyzikálně založeného vykreslování pracující v reálném čase – Bc. Martin Matouš
Bc. Martin Matouš
Master's thesis
Metody fyzikálně založeného vykreslování pracující v reálném čase
Methods for real-time physically based rendering
Abstract:
Tato práce se zabývá metodami fotorealistického vykreslování se zaměřením na techniky fyzikálně založeného vykreslování a osvětlení založeném na obrázcích. V práce je pak popsána jejich implementace do aplikace VRUT. Výsledek je poté porovnán s předchozím řešením.Abstract:
This thesis deals with methods of photorealistic rendering with a focus on physically based rendering and image-based lighting. The text describes their implementation into the VRTU application. The result is then compared to the previous solution.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ad6hn/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Jan Čejka
- Reader: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Informatics / Computer Graphics
Theses on a related topic
-
Real-time Snow Deformation
Daniel Hanák -
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova