Mgr. Tomáš SLÁMA

Master's thesis

CRM - nové božstvo marketingových komunikací?

CRM - new godhead of marketing communications?
Abstract:
Předkládaná diplomová práce má váženému čtenáři přiblížit problematiku CRM z jak teoretického, tak i praktického hlediska. Úvodní část vysvětluje pojem CRM, objasňuje roli zákazníka v této disciplíně, popisuje, jak zákazníka analyzovat, jak hodnotit kvalitu vztahů s tímto zákazníkem a jakým způsobem tyto vztahy rozvíjet. Praktický oddíl je zaměřen na analýzu situace v konkrétní společnosti a na uvedení …more
Abstract:
The presented diploma thesis shall present to a dear reader the CRM issue from both theoretical and practical point of view. The initial part explains the term "CRM", explains the role of the customer in this discipline, describes, how to analyze the customer, how to evaluate the quality of the relationships with this customer and how to develop these relationships. The practical part is targeted at …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2006
Identifier: 2790

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2006
  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SLÁMA, Tomáš. CRM - nové božstvo marketingových komunikací?. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.