Bc. Hana Prokopová

Bachelor's thesis

Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku

Modern marketing as a tool to increase business competitiveness
Abstract:
Tématem bakalářské práce je „Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku“, které se zabývá marketingem a moderními metodami marketingu. Tyto metody jsou aplikovány na danou společnost. V teoretické části práce je popsán marketing obecně. V praktické části jsou uvedeny návrhy řešení při využití metod moderního marketingu.
Abstract:
The theme of my work is "Modern marketing as a tool to increase business competitiveness," which deals with marketing and modern methods of marketing. These methods are applied to the company. In the theoretical part describes marketing in general. In the practical section provides suggestions for the use of modern marketing techniques.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2013
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jan Hemala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting