Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku – Bc. Hana Prokopová
Bc. Hana Prokopová
Bachelor's thesis
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Modern marketing as a tool to increase business competitiveness
Abstract:
Tématem bakalářské práce je „Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku“, které se zabývá marketingem a moderními metodami marketingu. Tyto metody jsou aplikovány na danou společnost. V teoretické části práce je popsán marketing obecně. V praktické části jsou uvedeny návrhy řešení při využití metod moderního marketingu.Abstract:
The theme of my work is "Modern marketing as a tool to increase business competitiveness," which deals with marketing and modern methods of marketing. These methods are applied to the company. In the theoretical part describes marketing in general. In the practical section provides suggestions for the use of modern marketing techniques.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ar192/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Hemala
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Analýza konkurence nábytkářské společnosti na českém trhu
Lukáš Kristiník -
Monitoring konkurence
Jan Šperga -
Analýza konkurence squashového centra
Martin Čeleďa -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko