Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita. – Bc. Valeryia Hryhoryeva
Bc. Valeryia Hryhoryeva
Bachelor's thesis
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Destination marketing. Perception and promotion of selected destinations, reality and hyperreality.
Abstract:
V současné době v marketingu cestovního ruchu využívají čím dál víc sociální média. Je zajímavé zjistit, jak moc obsah těch typů prezentace prostřednictvím sociálních médii je ve shodě s realitou dané destinace. Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením destinačního marketingu města Budapešť, analýzou způsobů propagace a odlišností reality a hyperreality vybraných atraktivit. Teoretická část je zaměřena …moreAbstract:
Currently, social media platforms are increasingly being utilized in tourism marketing efforts. It is of interest to determine the extent to which the content presented through these channels aligns with the actual experience of a destination. This bachelor thesis focuses on the evaluation of destination marketing of the city of Budapest, analyzing methods of promotion and differences between the reality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB15086
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Reader: Ing. Mgr. Bc. Libor Lněnička, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRYHORYEVA, Valeryia. \textit{Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/1c5bm5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Management cestovního ruchu / Management cestovního ruchu - německý jazyk
Theses on a related topic
-
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Propagace hudebních festivalů v České republice
Tereza Voborská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
1/6/2024
Kohout, J.
1/6/2024