Bc. Adéla Jílková

Master's thesis

Call centrum jako součást podpory klienta

Call Centrum as a Client's Support
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Call centrum jako součást podpory klienta“ je vymezení organizační struktury call centra, jeho zařazení do stávající organizační struktury podniku a rozlišení specifických forem volání. Hlavním cílem je vymezení výhod a nevýhod, které call centrum jako součást firmy doprovází a dále také vliv call centra na chod firmy a dosahování zisku. Vytvoření dotazníku a následné vyhodnocení …viac
Abstract:
The subject of this master´s work "call center as a part of client support' is the definition of the organizational structure of the call center, its inclusion in the existing organizational structure and resolution of specific forms of call. The main purpose is to determine the advantages and disadvantages call center as part of the company accompanies and also influence call centers on your business …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Marcela Soldánová
  • Oponent: Ing. Dana Herciková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Master programme / odbor:
Economics and Management / Finance