Komunikační pojetí výuky skladby v 7. ročníku základní školy – Bc. Anastázie Vondrová
Bc. Anastázie Vondrová
Diplomová práce
Komunikační pojetí výuky skladby v 7. ročníku základní školy
Communicative Approach to Syntax in the Seventh Grade of Lower Secondary School
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na komunikační pojetí výuky skladby na základní škole. Nejprve se zabývá historickým vývojem didaktiky českého jazyka a následně se soustředí na základní principy komunikačního přístupu ve výuce. Zahrnuje také různé metodické přístupy k výuce skladby na základní škole. Praktická část práce obsahuje pět vyučovacích plánů, které jsou navrženy podle komunikačních principů, …víceAbstract:
The thesis focuses on the communicative approach to teaching syntax in lower secondary schools. It first examines the historical development of Czech language methodology and then concentrates on the fundamental principles of the communicative approach. It also includes various methodological approaches to teaching syntax at the lower secondary school level. The practical part of the thesis presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Kotenová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VONDROVÁ, Anastázie. \textit{Komunikační pojetí výuky skladby v 7. ročníku základní školy}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/1cfdqv/.
Jak správně citovat práci
Vondrová, Anastázie. Komunikační pojetí výuky skladby v 7. ročníku základní školy. Liberec, 2024. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy a 2. stupeň základních škol / anglický jazyk - český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Desková hra "Krycí jména" jako didaktická pomůcka ve výuce českého jazyka
Michaela Vařbuchtová -
Využití Českého národního korpusu ve výuce českého jazyka
Žaneta ZEMANOVÁ -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Integrovaná výuka českého jazyka a literatury na základě románu P. Soukupové Klub divných dětí
Anna Kovalská -
Komparace komunikačně orientované výuky českého a německého jazyka na střední škole
Jaroslav Švíř -
Obraz výuky českého jazyka a literatury ve vybraných českých filmech a seriálech
Veronika JENÍKOVSKÁ -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Kateřina Hemzová -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
9. 7. 2024