Ochrana soukromí uživatelů v kontextu moderních přístupů k internetové reklamě – Michaela Prudká
Michaela Prudká
Diplomová práce
Ochrana soukromí uživatelů v kontextu moderních přístupů k internetové reklamě
Users‘ privacy in the context of modern approaches to online advertising
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou ochrany soukromí uživatelů v digitálním prostředí a klade si za cíl zhodnotit, do jaké míry má na soukromí uživatelů vliv moderní internetová reklama. Výsledky kvalitativní metody expertních rozhovorů a kvantitativního uživatelského výzkumu hovoří o silném vnímání tématu digitální bezpečnosti mezi uživateli, avšak ne v užší souvislosti s online reklamou. Více než …víceAbstract:
The Master’s Thesis deals with the issue of the users privacy protection in the digital environment. Its aim is evaluate the extent to which modern internet advertising influences the privacy of users. The results of the qualitative method in the form of expert interviews and quantitative user research suggest a strong perception of the topic among users, but not in close connection with online advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74156
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Milan Janecký
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74156
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu online reklamních nástrojů na výkonnost e-shopu s bytovým textilem
Daniel Šadibol -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Návrh online reklamní kampaně
Zuzana Popadičová -
Návrh online reklamní kampaně pro společnost Limoška s.r.o.
Veronika Hrubá -
Zhodnocení efektivity online reklamní kampaně
Šárka Janů -
Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri
Kristýna HLAVÁČOVÁ -
Analýza vlivu online reklamních nástrojů na výkonnost e-shopu s bytovým textilem
Daniel Šadibol