Andrea Černá

Bakalářská práce

Teaching Pronunciation To Young Learners

Teaching Pronunciation To Young Learners
Abstract:
This bachelor paper aims at stressing pronunciation teaching to young learners as one of the prominent factors in gaining the communicative competence in English. Firstly, the theoretical part concentrates on young learners and their cognitive and social development, as well as the factors influencing foreign language acquisition. Secondly, the term communicative competence as the goal in English language …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vyzdvihnout výuku výslovnosti u žáků mladšího školního věku jako významného faktoru pro dosažení komunikativní kompetence v anglickém jazyce. Teoretická část nejprve charakterizuje žáky mladšího školního věku ve vztahu k jejich kognitivnímu a sociálnímu vývoji a rovněž diskutuje faktory ovlivňující osvojování cizího jazyka. Dále je definován pojem komunikativní kompetence …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2012
  • Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Černá, Andrea. Teaching Pronunciation To Young Learners. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická