Ing. Miroslav Irschik

Diplomová práce

Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu

Marketing research and its practical use in selected business company
Anotace:
Diplomová práce na téma „Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu“ je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou nastíněna základní východiska marketingového výzkumu za použití převážně doporučené literatury. Jsou zde vysvětleny základní pojmy marketingového výzkumu, jeho členění a metody získávání informací důležitých …více
Abstract:
This diploma thesis, which is focused on „Marketing research and its practical use in a selected business company“, consists of two parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part outlines the bases of marketing research quoted in recommended bibliographies. There are explained basic terms of marketing research, its structure and the methods of gathering relevant and accurate data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Vaškovic

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní