Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu – Ing. Miroslav Irschik
Ing. Miroslav Irschik
Diplomová práce
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Marketing research and its practical use in selected business company
Anotace:
Diplomová práce na téma „Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu“ je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou nastíněna základní východiska marketingového výzkumu za použití převážně doporučené literatury. Jsou zde vysvětleny základní pojmy marketingového výzkumu, jeho členění a metody získávání informací důležitých …víceAbstract:
This diploma thesis, which is focused on „Marketing research and its practical use in a selected business company“, consists of two parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part outlines the bases of marketing research quoted in recommended bibliographies. There are explained basic terms of marketing research, its structure and the methods of gathering relevant and accurate data …víceKlíčová slova
marketingový výzkum členění marketingového výzkumu metody získávání informací dotazník zákazník analýza spokojenosti zákazníka cenová citlivost zákazníka marketing research segmentation of marketing research methods of data gathering questionnaire customer analysis of customer’s satisfaction price sensitivity of a customer
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a9oz1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
Detecting the effect of non-climatic factors on climatic sensitivity of Norway Spruce in Central Europe via a multi-parameter approach
Yumei Jiang -
Analýza pracovní spokojenosti
Soňa Nývltová -
Analýza pracovní spokojenosti a osobnosti zaměstnanců ve vybrané organizaci
Ivana ŠOPÍKOVÁ -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Kristýna Anft -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Etnetera, a.s.
Radka Borovičková -
Statistická analýza výzkumu spokojenosti studentů s možnostmi stravování na Gymnáziu Brno, Křenová
Hana Prachařová -
Analýza spokojenosti zákazníků se službami divadla
Lucie Waliczková