Návrh marketingové komunikace hudebního festivalu – Martin Heinisch
Martin Heinisch
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace hudebního festivalu
Marketing Communication Design of the Music Festival
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové komunikace hudebního festivalu, který se koná v Rýmařově. Návrh marketingové komunikace vychází z analýzy komunikačních aktivit festivalu, návštěvnosti festivalu, rozpočtu festivalu a analýzy výsledků dotazníkového šetření u návštěvníků festivalu.Na základě analýzy výsledků sekundárního a primárního výzkumu je navržena marketingová komunikace skládající …víceAbstract:
The aim of this thesis is the marketing communication design of the music festival, which takes place in Rýmařov. The marketing communications design is based on an analysis of communication activities of the festival, visit of the festival, the festival budget and analysis of results based on visitors responses.The marketing communications design consides the target groups, places, media, content …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80059
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Kamila Poláková
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Design of Marketing Communication for Beauty Salon
Gabriela Urbaníková -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Návrh marketingové komunikace vybrané firmy
Kristýna Cmielová -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková