Martin Heinisch

Diplomová práce

Návrh marketingové komunikace hudebního festivalu

Marketing Communication Design of the Music Festival
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové komunikace hudebního festivalu, který se koná v Rýmařově. Návrh marketingové komunikace vychází z analýzy komunikačních aktivit festivalu, návštěvnosti festivalu, rozpočtu festivalu a analýzy výsledků dotazníkového šetření u návštěvníků festivalu.Na základě analýzy výsledků sekundárního a primárního výzkumu je navržena marketingová komunikace skládající …více
Abstract:
The aim of this thesis is the marketing communication design of the music festival, which takes place in Rýmařov. The marketing communications design is based on an analysis of communication activities of the festival, visit of the festival, the festival budget and analysis of results based on visitors responses.The marketing communications design consides the target groups, places, media, content …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Kamila Poláková
  • Oponent: Martina Gecíková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava