Analýza image značky na trhu topenářské techniky – Adéla Sládečková
Adéla Sládečková
Bachelor's thesis
Analýza image značky na trhu topenářské techniky
Brand Image Analysis in the Heating Technology Market
Abstract:
Tématem této práce byla analýza image značky na trhu topenářské techniky. Cílem této práce bylo změřit image vybrané společnosti, kterou byla společnost VIADRUS. K shromažďování dat byla použita metoda dotazování, které probíhalo na veletrhu Infotherma 2014 a respondenti byli oslovováni osobně. Z analýzy dat vyplynulo, že image společnosti VIADRUS je na dobré úrovni, ale nejslabší místo je pro zákazníky …moreAbstract:
The theme of this bachelor thesis was a brand image analysis on the heating technology market. The main aim of this thesis was to measure the image of VIADRUS company. Questioning method was used for data collection which took place at the Infotherma 2014 fair where the respondents were approached personally. The data analysis revealed that the image of VIADRUS company is good, although its weakest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/102843
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: Petr Baránek
- Reader: Roman Kozel
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech -
Corporate Identity Design inovativní filmové produkční společnosti
Natálie Šedivá -
Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu
Vojtěch Lunga -
Corporate design of DVS Inc.
Maryia Novikava -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate design na příkladě konkrétní společnosti
Michal Hubka