Adéla Sládečková

Bachelor's thesis

Analýza image značky na trhu topenářské techniky

Brand Image Analysis in the Heating Technology Market
Anotácia:
Tématem této práce byla analýza image značky na trhu topenářské techniky. Cílem této práce bylo změřit image vybrané společnosti, kterou byla společnost VIADRUS. K shromažďování dat byla použita metoda dotazování, které probíhalo na veletrhu Infotherma 2014 a respondenti byli oslovováni osobně. Z analýzy dat vyplynulo, že image společnosti VIADRUS je na dobré úrovni, ale nejslabší místo je pro zákazníky …viac
Abstract:
The theme of this bachelor thesis was a brand image analysis on the heating technology market. The main aim of this thesis was to measure the image of VIADRUS company. Questioning method was used for data collection which took place at the Infotherma 2014 fair where the respondents were approached personally. The data analysis revealed that the image of VIADRUS company is good, although its weakest …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedúci: Petr Baránek
  • Oponent: Roman Kozel

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod