Analýza image značky na trhu topenářské techniky – Adéla Sládečková
Adéla Sládečková
Bakalářská práce
Analýza image značky na trhu topenářské techniky
Brand Image Analysis in the Heating Technology Market
Anotace:
Tématem této práce byla analýza image značky na trhu topenářské techniky. Cílem této práce bylo změřit image vybrané společnosti, kterou byla společnost VIADRUS. K shromažďování dat byla použita metoda dotazování, které probíhalo na veletrhu Infotherma 2014 a respondenti byli oslovováni osobně. Z analýzy dat vyplynulo, že image společnosti VIADRUS je na dobré úrovni, ale nejslabší místo je pro zákazníky …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis was a brand image analysis on the heating technology market. The main aim of this thesis was to measure the image of VIADRUS company. Questioning method was used for data collection which took place at the Infotherma 2014 fair where the respondents were approached personally. The data analysis revealed that the image of VIADRUS company is good, although its weakest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102843
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: Roman Kozel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech -
Corporate Identity Design inovativní filmové produkční společnosti
Natálie Šedivá -
Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu
Vojtěch Lunga -
Corporate design of DVS Inc.
Maryia Novikava -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate design na příkladě konkrétní společnosti
Michal Hubka