Postoj budoucích učitelů zeměpisu k tématům fyzické geografie – Markéta ZEMKOVÁ
Markéta ZEMKOVÁ
Bachelor's thesis
Postoj budoucích učitelů zeměpisu k tématům fyzické geografie
The attitude of future geogragraphy teachers to the topics of physical geography
Abstract:
Tato bakalářské práce se zabývá postojem budoucích učitelů k tématům fyzické geografie. Nejprve se zaměřuje na rozbor literatury pedagogického výzkumu, kritických míst zeměpisu nebo fyzické geografie v Rámcovém vzdělávacím programu. K dosažení cílů práce v praktické části byl použit dotazník a polostrukturovaný rozhovor. Jako vzorek pro praktickou část byli vybráni studenti navazujícího programu Učitelství …moreAbstract:
This bachelor thesis examines the attitudes of prospective teachers towards physical geography topics. It first focuses on an analysis of the literature of pedagogical research, the critical places of geography or physical geography in the Framework for Education. A questionnaire and a semi-structured interview were used to achieve the objectives of the practical part of the thesis. The sample for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Klára Vočadlová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZEMKOVÁ, Markéta. Postoj budoucích učitelů zeměpisu k tématům fyzické geografie. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Geography in Education / GEOV20
Theses on a related topic
-
Kritická místa v přípravě budoucích učitelů jazyků v oblasti všeobecné pedagogické a oborové praxe
Luboš MAJER -
Kritická místa přípravy učitelů cizích jazyků v oblastech plánování hodiny a řízení třídy
Eliška POKORNÁ -
Kritická místa ve výuce základů společenských věd z pohledu učitelů gymnázia
Daniela HAVRÁNKOVÁ -
Kritická místa ve výuce psychologie na středních školách z pohledu učitelů
Kristýna MICHÁLKOVÁ -
Kritická místa kurikula ve výuce geologie na základní škole z pohledu učitelů z praxe
Věra POKORNÁ -
Kritická místa přípravy učitelů anglického jazyka z pohledu studenta na pedagogické praxi
Karolína LISOVÁ -
Kritická místa kurikula ve výuce biologie člověka na základní škole z pohledu učitelů z praxe
Bedřich POSPÍCHAL -
Kritická místa ve výuce socio-ekonomického zeměpisu na 2. stupni základních škol a nižším stupni víceletých gymnázií
Aleš PELIKÁN