BcA. Veronika OPATRNÁ
Master's thesis
Webová stránka s chatbotem
Website with chatbot
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem špatné situace duševního zdraví mladých lidí v České republice. Na základě marketingového výzkumu, ve kterém byl tento problém podrobněji prozkoumán, bylo stanoveno jako řešení vytvoření komplexní webové stránky s technologií chatbota. V rámci tohoto digitálního produktu je pak podrobně řešena funkční stránka věci, konverzační strom a kompletní vizuální styl všech …moreAbstract:
This thesis deals with the topic of the poor mental health situation of young people in the Czech Republic. On the basis of marketing research, in which this problem was explored in more detail, it was decided as a solution to create a comprehensive website with a chatbot technology. Within this digital product, the functional side of the design, the conversation tree and the complete visual style …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. ak. mal. Michal Slejška
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OPATRNÁ, Veronika. \textit{Webová stránka s chatbotem}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Art and Design. 2022. Available from: https://theses.cz/id/1dcepx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OPATRNÁ, Veronika. Webová stránka s chatbotem. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignMaster programme / field:
Design / Design - Graphic Design II
Theses on a related topic
-
Marketingový plán pro začínající digitální agenturu
Tomáš Kůrka -
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti
Jakub Krahulec -
Projekt posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti
Adéla Rafajová -
Marketingová komunikace ve Zruči nad Sázavou s ohledem na digitálni trendy
Ondřej Fiala -
Design of an Explanation Interface for Recommender Systems in High Stakes Domains
Jan Ondruch