Tomáš Kůrka

Diplomová práce

Marketingový plán pro začínající digitální agenturu

Marketing plan for a new digital agency
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu pro začínající digitální agenturu. Práce je členěna celkem na tři části, a to na část teoretickou, metodickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy jako jsou marketing a marketingový plán, dále je vymezena struktura marketingového plánu či způsob jeho realizace a je blíže popsán proces tvorby jeho dílčích kapitol. Metodická …více
Abstract:
The master thesis concentrates on creating a marketing plan for a new digital agency. The thesis is divided into three main parts: theoretical, methodological and practical. The theoretical part defines terms such as marketing and marketing plan, further describes the structure of the marketing plan or the method of its realisation and further describes the process of creating its individual chapters …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Ivana Svobodová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91775