Vztah producenta s režisérem v oblasti reklamní tvorby – Matěj Paclík
Matěj Paclík
Bakalářská práce
Vztah producenta s režisérem v oblasti reklamní tvorby
The producer-director relationship in advertising production
Anotace:
Cílem této práce je analýza vztahu mezi producentem a režisérem v oblasti reklamní tvorby. V této práci se zaměřuji na hledání rysů, které napomáhají společnému profesnímu růstu producenta a režiséra. V řešení práce bylo použito metody rozhovorů. Ty byly prováděny jak s úspěšnými režiséry a producenty, kteří se dokázali prosadit zejména v České republice případně i na zahraničních trzích, tak i s generací …víceAbstract:
The aim of this dissertation is to analyze the relationship between a producer and a director in advertising. In this thesis, I focus on finding traits that help the combined professional growth of both the producer and the director. Interviews were used as a method to collect data for this thesis. They were performed both with successful directors and producers who managed to establish themselves …víceKlíčová slova
rozhovory (text)Klíčová slova
filmoví producentiKlíčová slova
práce producentaKlíčová slova
reklamní agenturyKlíčová slova
spolupráceKlíčová slova
reklama a propagaceKlíčová slova
práce režiséra
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14663
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
- Vedoucí: Petra ONDŘEJKOVÁ
- Oponent: Martin HŮLOVEC
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 2. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková