Analýza nákupního chování na trhu potravin – Lenka Skořupová
Lenka Skořupová
Diplomová práce
Analýza nákupního chování na trhu potravin
Shopping Behaviour Analysis on the Food Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování na trhu potravin. Cílem práce je zjistit jaké nákupní chování mají zákazníci na českém trhu potravin. Cílem výzkumu bylo definovat specifika nákupního chování na trhu potravin. Dále byly analyzovány faktory, které nákupní chování, ale i samotný nákup a ponákupní chování ovlivňují. Hlavním zdrojem informací byla primární data, která byla …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of purchase behavior in the food market. The objective of the thesis is to find out what kind of purchase behaviour the customers evince in the czech food market. The aim of the research was to define the specifics of purchase behavior in the food market. Furthermore, the factors influencing the purchase behavior and the purchase itself as well as after-purchase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113499
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2016
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Petr Prešnajder
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Nvard Navasardyan -
Zavedení nového produktu na trh piva
Dominika Buříková -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Zuzana Košarišťanová -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
Adéla Kubínová