Možnosti integrace kariérového poradenství do výuky na střední škole – Veronika Maroušková
Veronika Maroušková
Bakalářská práce
Možnosti integrace kariérového poradenství do výuky na střední škole
Possibilities of integration of career counseling into teaching at secondary school
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce na téma „Možnosti integrace kariérového poradenství do výuky na střední škole“ bylo zjistit a zmapovat možnosti realizace kariérového poradenství ve výuce na středních odborných školách a navrhnout vlastní vzdělávací modul, který by mohl být do výuky na středních odborných školách implementován. V teoretické části je nejprve vymezen termín kariérové poradenství a charakterizovány …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis on the topic „Possibilities of integrating career counselling into secondary school teaching“ was to identify and map the possibilities of implementing career counselling in secondary vocational schools and to propose a custom educational module that could be implemented in secondary vocational schools. The theoretical part first defines the term career counselling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jiří Votava, Ph.D.
- Oponent: Daniela Nováková, Ph.D. DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAROUŠKOVÁ, Veronika. \textit{Možnosti integrace kariérového poradenství do výuky na střední škole}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/1dozzk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program:
Kariérové poradenství a vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace prvků Career Human Agency Theory v poradenské činnosti kariérových poradců na vysokých školách
Eliška Olšanová -
Teaching English to High School Students through Structured Drama
Renáta Ježová -
Burnout among Czech high school English teachers
Kristina Chvalová -
The Most Common Mistakes in English Essays of Fourth-year High School Students
Klára Hrstková -
The Representation of Cultures within Czech and Chinese High-school Textbooks
Ondřej Šťastný -
Czech high school students' foreign language anxiety and its impact on their English oral examination performance
Jan Plachý -
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva