Virtue signalling v marketingu z pohledu dnešních spotřebitelů – Nikoleta Richterová
Nikoleta Richterová
Bakalářská práce
Virtue signalling v marketingu z pohledu dnešních spotřebitelů
Virtue Signalling in Marketing from the Perspective of Today's Consumers
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zabýva fenoménom virtue signalling, čo je praktika preukazovania svojich hodnôt verejnosti za účelom získania úžitku z tohto verejného postoja. V bakalárskej práci bol tento fenomén špecifikovaný na vykonávanie spoločnosťami a jeho vplyv na vnímanie a následné spotrebiteľské správanie publika takýchto spoločností. Teoretická časť pojednáva o definícií a histórií virtue signallingu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the phenomenon of virtue signaling, which is the practice of proving one's values to the public in order to benefit from this public attitude. In the bachelor thesis, this phenomenon was specified for the implementation of companies and its impact on the perception and subsequent consumer behavior of such companies. The theoretical part deals with the definition and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Richterová, Nikoleta. Virtue signalling v marketingu z pohledu dnešních spotřebitelů. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Filozofické poradenstvo - kritika
Otakar HORÁK