Analýza tvorby a realizace strategie v odvětví rychlého občerstvení – Adéla Uhlířová
Adéla Uhlířová
Master's thesis
Analýza tvorby a realizace strategie v odvětví rychlého občerstvení
Analysis of the creation and implementation of strategies in fast food industry
Anotácia:
Diplomová práce Analýza tvorby a realizace strategie v odvětví rychlého občerstvení se zabývá realizací strategie mezinárodní společnosti AmRest Holdings. Cílem práce je představit strategii společnosti a proces implementace strategických cílů na provozní úrovni na jednotlivých pobočkách a pomocí analýzy interních zdrojů společnosti ověřit, zda byly strategické cíle v roce 2017 doručeny. Sekundárním …viacAbstract:
The diploma thesis The analysis of the creation and implementation of strategies in fast food industry is about the the implementation of the strategy of the international company AmRest Holdings. The aim of the thesis is to present the strategy of the company and the process of implementation of strategic goals at the operational level and to verify whether the strategic objectives were delivered …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74789
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
- Vedúci: Jiří Dvořák
- Oponent: Stanislav Tripes
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74789
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody BSC
Marek Gubala -
Differentiated implementation in the EU: A comparative case study of the Marine Strategy Framework Directive in Ireland and the Netherlands
Eimear Willett -
Formulation and implementation of HR strategy
Sofia Komarova -
SOCAR Company strategy formulation and recommendations for implementation
Zabit Huseynov -
Implementation of Strategy Through Balanced Scorecard Method
Daniela Kharroubi -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu -
Strategic management and decision-making in hotel operation
Tomáš Pešťák