Lucie Zábojníková

Bachelor's thesis

Anylýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě

An Analysis of Customer Satisfaction in the Selected Company
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků ve vybrané firmě. Zvolený problém byl řešen pomocí zpracování teoretických poznatků, které byly získány z odborné literatury, týkající se zákazníka, marketingového mixu, konkurence, SWOT analýzy, marketingového výzkumu. Dále byly zpracovány informace z odborné literatury zaměřené na typy kupních situací a stádia nákupního procesu. Teoretické …more
Abstract:
The main target of this bachelor thesis is to analyse customer's satisfaction in the selected company. Chosen problem was solved by processing of the theoretical knowledges which were gai-ned from reference books regarding customer, marketing mix, competition, SWOT analysis and marketing research. Next, the findings focused on the types of purchase situations and stages of purchasing process, revealed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zábojníková, Lucie. Anylýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics