Analýza konkurenceschopnosti cateringových služeb ve vybraném regionu – Natálie Krčmářová
Natálie Krčmářová
Bakalářská práce
Analýza konkurenceschopnosti cateringových služeb ve vybraném regionu
A Competitive Analysis of the Catering Services in a Selected Region
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá konkurenceschopnost cateringových služeb ve vybraném regionu. V teoretické části jsou definovány pojmy cestovní ruch, služby cestovního ruchu a cateringové služby, jejich typologie a vlastnosti. Využitím analytických metod Porter model pěti sil, osobní dotazování a SWOT analýzy byla v praktické části zjišťována úroveň konkurenceschopnosti zvoleného podniku služeb v dané …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the competitiveness of catering services in a selected region. The theoretical part defines the terms tourism, tourism services and catering services, their typology, and characteristics. The practical part determined the level of competitiveness of the selected service company in the business area by using the analytical methods, which are Porter's five forces, personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krčmářová, Natálie. Analýza konkurenceschopnosti cateringových služeb ve vybraném regionu. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza firmy poskytující cateringové služby
Pavlína Saláková -
Analýza cateringových služeb vybraných leteckých společností
Dominik Šebela -
Strategická analýza cestovní kanceláře Primaroute
Jana Nožičková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová analýza hotelu Ametyst
Anastassiya Pukhalskaya -
Analýza marketingových aktivit vybraného společnosti
Jiří März -
Odvětvová analýza - aktivní a domácí cestovní ruch ČR
Hana Gabrielová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová