Návrh strategie rozvoje konkurenceschopnosti obchodní firmy – Michal Horníček
Michal Horníček
Bakalářská práce
Návrh strategie rozvoje konkurenceschopnosti obchodní firmy
Proposal of a strategy for the development of the competitiveness of a business company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na strategii podniku SERVITIUM, s.r.o., provádí její revizi s ohledem na vnější a vnitřní prostředí. V části teoretické pojednává o metodách analýz z obou prostředí, vnitřního i vnějšího a o SWOT analýze, která je určitým vyústěním předchozích analýz. Posléze se v praktické části zaměřuje na analýzy podniku SERVITIUM, s.r.o. a na jejich základě uvádí doporučení pro …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the strategy of the company SERVITIUM, s.r.o., thus it revises with regard to the external and internal environment. The theoretical part deals with methods of analysis of both environments, internal and external, and of course SWOT analysis, which is a certain result of previous analysis. Then in the practical part focuses on the analysis of the company SERVITIUM, s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D.
- Oponent: Petr Mikuš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Management and controlling of SME's
Karina Saina -
Management and Controlling of SME-s
Dmitriy Krupin -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Management and Controlling of SME-s
Tamila Mirkamalova -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Sandra Špalková