Akvakultra pstruha (Oncorhynchus mykiss) ve vztahu k vnímání spotřebitele – Markéta Nádeníková
Markéta Nádeníková
Bakalářská práce
Akvakultra pstruha (Oncorhynchus mykiss) ve vztahu k vnímání spotřebitele
Aquaculture of trout (Oncorhynchus mykiss) in relation to consumer perception
Anotace:
SouhrnTato bakalářská práce pojednává o akvakultuře pstruha duhového ve vztahuke spotřebitelům. Propojuje akvakulturu v rovině produkční s rovinou konzumní.Za tímto účelem byla vytvořena rešerše z vědecké literatury a představila tak pstruhaduhového v celistvém obraze. Literární rešerše shrnuje informace, o jakého živočichase jedná, odkud pochází, jaký hospodářský význam má pro tuzemský i světový trh …víceAbstract:
SummaryThis bachelor thesis deals with rainbow trout aquaculture in relation to consumers.It connects aquaculture on the production level with the consumer level.For this purpose, search of scientific literature was conducted and thus presentedrainbow trout in a complete image. The literature base summarizes information aboutwhat animal it is, where it comes from, what economic significance it has …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Lukáš Kalous, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NÁDENÍKOVÁ, Markéta. \textit{Akvakultra pstruha (Oncorhynchus mykiss) ve vztahu k vnímání spotřebitele}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/1ewdaf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůBakalářský studijní program / obor:
Zemědělství, zahradnictví a rozvoj venkova / Kvalita produkce
Práce na příbuzné téma
-
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools
Varvara Lazareva -
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
Sabina Ismailova -
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
Rami Mohana -
Produkty z akvakultury: Obchod, kvalita a vývoj nových výrobků
Václav NEBESKÝ -
Kvalita a bezpečnost rostlinných produktů v kultivačních bezpůdních systémech
Anna-Běla Sýkorová -
Kvalita vody odtékající z rybníků v průběhu vypouštění a výlovu se zřetelem na bilanci fosforu a nerozpuštěných látek
Jan FREIDINGER -
Kvalita lipidů našich hospodářsky významných druhů ryb
Jakub KREJSA
Název
Vložil
Vloženo
Práva