Využití QR kódů ve výuce tělesné výchovy a přírodopisu – Bc. Hana Vlčková
Bc. Hana Vlčková
Master's thesis
Využití QR kódů ve výuce tělesné výchovy a přírodopisu
Use of QR codes in the physical education and natural history
Abstract:
Mnoho učitelů se snaží vymyslet jinou formu vyučování, než klasickou frontální výuku. Jednou z netradičních metod je využití QR kódů. Tento typ výuky se pomalu dostává do podvědomí učitelů. Podle dosavadních zdrojů z předchozích výzkumů, nepřinesla výuka s QR kódy výrazně lepší studijní výsledky žáků. To se však může změnit v případě, že bude výuka pomocí QR více zařazována do studijního plánu. Cílem …moreAbstract:
Many teachers trying to figure out another form of class than a frontal tuition. One of the non-traditional methods is the use of QR codes. This type of teaching is getting to the teachers. In the resources from previous research, not teaching with QR codes significantly better learning outcomes. I may, however, change if QR is learning more were added to the curriculum. The aim of my research was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tj50s/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Sylva Hřebíčková, Ph.D.
- Reader: doc. PaedDr. Jan Ondráček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / field:
Physical Education and Sport / Lower and Upper Secondary School Teacher Training in Physical Education
Theses on a related topic
-
Vytvoření a ověření psychomotorických karet s využitím netradičních pomůcek ve všestranné pohybové přípravce
Dominika PLCHOVÁ -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Návrh a výroba trvalých preparátů a jejich využití ve výuce přírodopisu na základní škole
Daniela Handlířová -
Didaktické hry jako aktivizující metody v hodinách přírodopisu na základní škole
Jana Petrová -
Škola-bezpečné místo pro žáka a učitele (bezpečnostní audit školy)
Michaela Schnirchová -
Chovy vybraného hmyzu a jejich využití ve výuce přírodopisu na 2. stupni základní školy
Gabriela Čížová -
Přírodopis jako námět do hodin výtvarné výchovy na 2. stupni základní školy
Natálie Dejlová -
3D model neuronu a nervové synapse pro využití do výuky přírodopisu na 2. stupni základní školy
Kristýna Benešová