Functional Sentence Perspective in the Texts of Advertisements – Markéta ŠINKOVÁ
Markéta ŠINKOVÁ
Master's thesis
Functional Sentence Perspective in the Texts of Advertisements
Functional Sentence Perspective in the Texts of Advertisements
Abstract:
The present thesis deals with an analysis of British press advertisements from the point of view of the theory of functional sentence perspective (FSP). The theoretical part of the thesis offers an explanation of the main concepts and principles of the FSP theory as well as the distinctive features of advertising language. The analytical part of the thesis is aimed to provide an FSP interpretation …viacAbstract:
Tato diplomová práce aplikuje poznatky z teorie funkční větné perspektivy na analýzu britských reklamních textů. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní koncepty a principy teorie funkční větné perspektivy a specifické rysy jazyka reklamy. Praktická část dále nabízí výklad analýzy reklamních textů z pohledu funkční větné perspektivy a srovnává funkční perspektivu reklam s funkční perspektivou …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zverejniť od: 15. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ivana Řezníčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠINKOVÁ, Markéta. Functional Sentence Perspective in the Texts of Advertisements. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Translation and Interpreting / English for Translation