Bc. Jitka Burdová

Diplomová práce

Možnosti výchovného působení frazémů v hodinách českého jazyka na 2. stupni ZŠ pohledem kognitivní lingvistiky

Means of Upbringing Influence of Idioms in Czech Language Lessons at a Lower-secondary School from the Perspective of Cognitive Linguistics
Anotace:
Diplomová práce představuje prostřednictvím kognitivního přístupu k jazyku možnosti výchovného působení výuky frazeologie. Nejprve je problematika uvedena teoreticky a poté se na ni zaměřuje analýza sad učebnic vybraných nakladatelství (SPN, Alter, Taktik), konkrétně byly zvoleny materiály pro 8. ročník ZŠ. Ve výsledcích analýzy jsou jednotlivé učebnice vzájemně komparovány. Práce dále předkládá pracovní …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the interconnection of upbringing, cognitive linguistics and phraseology in course books of Czech language and literature for 8th year of secondary schools. Firstly, the theory of the issues mentioned is summarized and then the analysis of particular course books by various publishing houses (SPN, Alter, Taktik) follows. The analysis is aimed at the issues mentioned. Its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Jasňa Pacovská, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Burdová, Jitka. Možnosti výchovného působení frazémů v hodinách českého jazyka na 2. stupni ZŠ pohledem kognitivní lingvistiky. Liberec, 2018. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická