Inkluzivní vzdělávání žáků s kombinovaným postižením na 1. stupni základní školy – Denisa ZHŘÍVALOVÁ
Denisa ZHŘÍVALOVÁ
Diplomová práce
Inkluzivní vzdělávání žáků s kombinovaným postižením na 1. stupni základní školy
Inclusive education of pupils with multiple disabilities on the 1st grade of elementary school
Anotace:
Tématem diplomové práce je inkluzivní vzdělávání žáků s kombinovaným postižením na prvním stupni běžné základní školy. V teoretické části diplomové práce je popsáno kombinované postižení. Dále se zde nachází etiologie kombinovaného postižení z pohledu somatopedie a logopedie. Inkluzivní vzdělávání a inkluze je dalším tématem práce, kde je tento pojem vymezen společně s kompetencemi, kterými by měl …víceAbstract:
Theme of this thesis is inclusive education of pupils with multiple disabilities on the first grade of elementary school. In theoretical part of the thesis is description of combined disabilities. Further there is etiology of multiple disabilities from the view of somatopedics and speech therapy. Inclusive education and inclusion is next theme of the thesis, as there is defined this term and competences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZHŘÍVALOVÁ, Denisa. Inkluzivní vzdělávání žáků s kombinovaným postižením na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence pedagogů pro práci s osobami s kombinovaným postižením.
Kateřina ZUBROVÁ -
Vzdělávání žáků s kombinovanými vadami na 1. stupni ZŠ v okrese Příbram s převahou lehkého mentálního postižení
Monika Fungáčová -
Problematika výuky žáků s kombinovaným postižením, projevy dítěte s kombinovaným postižením
Věra Tomanová -
Využití canisterapie u žáka s kombinovaným postižením
Denisa Šramelová -
Individuální vzdělávání dětí s mentálním a kombinovaným postižením a spolupráce školského poradenského zařízení s rodinou
Gabriela PROCHÁZKOVÁ -
Možnosti využití snoezelenu při práci s žáky s těžkým kombinovaným postižením
Kateřina ŠÍPOVÁ -
Analýza komunikačních schopností u žáků s kombinovaným postižením
Soňa Dočekalová -
Canisterapie a její vliv na žáky s kombinovaným postižením
Veronika Hlavinková