Tvorba employer brandové strategie podniku – Samuel Olbrich
Samuel Olbrich
Bakalářská práce
Tvorba employer brandové strategie podniku
Creation of employer brand strategy of a company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá značkou zaměstnavatele a strategií s ní spojenou. Cílem je vytvoření jasného a aplikovatelného postupu pro vytváření této značky. Východiskem je teoretická část práce, ve které je rešerše relevantní odborné literatury. Přínosem práce je analytická část, v níž jsou zachyceny a rozebírány aktuální trendy v preferencích zaměstnanců. V závěru práce je shrnut postup, který …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the employer brand and the strategy associated with it. The goal is to create a clear and applicable process for creating this brand. The starting point is the theoretical part of the work, which includes a search of relevant professional literature. The benefit of the work is the analytical part, in which current trends in employee preferences are captured and analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Adam Polášek
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková