Komunikace značky Garmin na sociálních sítich – Ondřej Martynek
Ondřej Martynek
Bachelor's thesis
Komunikace značky Garmin na sociálních sítich
Garmin Brand Communication on Social Media
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem budováním značky na sociálních sítích. Je rozdělena na dvě hlavní části - část praktickou a část teoretickou. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti značky, marketingové komunikace v online prostředí a sociálních sítí. Praktickou část představuje společnost Garmin, a především obsahuje analýzu kvantitativního výzkumu. Součástí praktické části bakalářské …viacAbstract:
This bachelor´s thesis deals with brandbuilding on social networks. It is devided into two main parts - a practical part and a theoretical part. The theoretical part describes basic terms in the field of brand, online marketing communication and social networks. The practical part presents the brand Garmin and contains especially analysis of quantitative research. Part and parcel of the practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Martynek, Ondřej. Komunikace značky Garmin na sociálních sítich. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Online marketingová komunikace společnosti Valdemar Grešík - Natura s.r.o.
Michaela Staňková -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Marketingová komunikace ve fitness průmyslu
Kryštof Wetter