Ondřej Martynek

Bachelor's thesis

Komunikace značky Garmin na sociálních sítich

Garmin Brand Communication on Social Media
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem budováním značky na sociálních sítích. Je rozdělena na dvě hlavní části - část praktickou a část teoretickou. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti značky, marketingové komunikace v online prostředí a sociálních sítí. Praktickou část představuje společnost Garmin, a především obsahuje analýzu kvantitativního výzkumu. Součástí praktické části bakalářské …viac
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with brandbuilding on social networks. It is devided into two main parts - a practical part and a theoretical part. The theoretical part describes basic terms in the field of brand, online marketing communication and social networks. The practical part presents the brand Garmin and contains especially analysis of quantitative research. Part and parcel of the practical part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Martynek, Ondřej. Komunikace značky Garmin na sociálních sítich. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe