Markéta Langášová

Diplomová práce

Online marketing communication of leadership development company

Online marketingová komunikace firmy působící na trhu leadershipových programů
Anotace:
Cílem práce je analyzovat aktuální marketingovou komunikaci specifické firmy působící na trhu leadershipových programů a její efektivity. Na základě zjištění budou navrženy změny.Teoretické část prezentuje základní principy fungování online marketingu a představuje jeho kanály. Statistiky i názory expertů byly zahrnuty pro naznačení trendů a budoucího možného vývoje. Drhá část se skládá z analýz dat …více
Abstract:
The main goal of this masters thesis is to analyze current marketing communication of a specific leadership development company active and the Czech market and its effectiveness. Based on the results recommend measures for improvement using appropriate channels. In the first part theoretical background of online communication, strategic framework and measurement of performance is introduced. Statistics …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Martin Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52564