Online marketing communication of leadership development company – Markéta Langášová
Markéta Langášová
Diplomová práce
Online marketing communication of leadership development company
Online marketingová komunikace firmy působící na trhu leadershipových programů
Anotace:
Cílem práce je analyzovat aktuální marketingovou komunikaci specifické firmy působící na trhu leadershipových programů a její efektivity. Na základě zjištění budou navrženy změny.Teoretické část prezentuje základní principy fungování online marketingu a představuje jeho kanály. Statistiky i názory expertů byly zahrnuty pro naznačení trendů a budoucího možného vývoje. Drhá část se skládá z analýz dat …víceAbstract:
The main goal of this masters thesis is to analyze current marketing communication of a specific leadership development company active and the Czech market and its effectiveness. Based on the results recommend measures for improvement using appropriate channels. In the first part theoretical background of online communication, strategic framework and measurement of performance is introduced. Statistics …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52564
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Martin Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52564
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova