Online marketing communication of leadership development company – Markéta Langášová
Markéta Langášová
Master's thesis
Online marketing communication of leadership development company
Online marketingová komunikace firmy působící na trhu leadershipových programů
Abstract:
Cílem práce je analyzovat aktuální marketingovou komunikaci specifické firmy působící na trhu leadershipových programů a její efektivity. Na základě zjištění budou navrženy změny.Teoretické část prezentuje základní principy fungování online marketingu a představuje jeho kanály. Statistiky i názory expertů byly zahrnuty pro naznačení trendů a budoucího možného vývoje. Drhá část se skládá z analýz dat …moreAbstract:
The main goal of this masters thesis is to analyze current marketing communication of a specific leadership development company active and the Czech market and its effectiveness. Based on the results recommend measures for improvement using appropriate channels. In the first part theoretical background of online communication, strategic framework and measurement of performance is introduced. Statistics …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52564
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2016
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Martin Machek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52564
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva