Bc. Kateřina Vernerová

Diplomová práce

Multilevel Marketing jako forma přímého prodeje

Multilevel Marketing as a Form of Direct Selling
Anotace:
Tématem diplomové práce je „Multilevel Marketing jako forma přímého prodeje“. V první kapitole je definován pojem Multilevel Marketing (MLM) a popsán jeho historický vývoj. Ve druhé kapitole je provedena komparace s tradičním marketingem a jsou rozvedena specifika současného MLM. Dále je upozorněno na možná rizika spojená s tímto systémem. Praktická část je zaměřena na rozbor dvou vybraných společností …více
Abstract:
The topic of this thesis is "Multilevel Marketing as a Form of Direct Selling”. The first chapter defines a concept of Multilevel Marketing (MLM) and describes its historical development. In the second chapter is performed a comparison with traditional marketing and are elaborated specifics of nowadays MLM. It also points out the risks associated with this system. The practical part is focused on analyses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavel Pešek, CSc.
  • Oponent: Ing. Zdeňka Suchomelová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance