Bc. Michaela Vaníčková

Bakalářská práce

Zvýšení konkurenceschopnosti Vysoké školy finanční a správní o.p.s. pomocí event marketingu

Increasing of competitiveness Vysoké školy finanční a správní o.p.s. with event marketing
Anotace:
Tato práce je zaměřena na event marketing s využitím pro Vysokou školu finanční a správní, o.p.s. V první části se práce zabývá event marketingem samotným, od jeho historie až po nové technologie v jeho organizaci. Definuje tu také konkurenceschopnost, jak ji získat a co je to konkurenční výhoda. Druhá část práce se soustředí na VŠFS a její prostředí, analyzuje její dosud vytvořené eventy. Cílem této …více
Abstract:
This work focuses on event marketing using for Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. In the first part of the thesis deals with event marketing itself from its history to the new technology in its organization. There also defines competitiveness, how to get it and what a competitive advantage is. The second part focuses on University and its environment, analyzing the events created so far. The aim …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní