Bc. Michaela Vaníčková

Bachelor's thesis

Zvýšení konkurenceschopnosti Vysoké školy finanční a správní o.p.s. pomocí event marketingu

Increasing of competitiveness Vysoké školy finanční a správní o.p.s. with event marketing
Abstract:
Tato práce je zaměřena na event marketing s využitím pro Vysokou školu finanční a správní, o.p.s. V první části se práce zabývá event marketingem samotným, od jeho historie až po nové technologie v jeho organizaci. Definuje tu také konkurenceschopnost, jak ji získat a co je to konkurenční výhoda. Druhá část práce se soustředí na VŠFS a její prostředí, analyzuje její dosud vytvořené eventy. Cílem této …more
Abstract:
This work focuses on event marketing using for Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. In the first part of the thesis deals with event marketing itself from its history to the new technology in its organization. There also defines competitiveness, how to get it and what a competitive advantage is. The second part focuses on University and its environment, analyzing the events created so far. The aim …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní