Martin Dvořáček

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie ve vybraném podniku

Marketing strategy of a selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout funkční marketingovou strategii vybrané společnosti Bolt. Teoretická část závěrečné práce je věnována teorii marketingu a samotným prvkům marketingové strategie s důrazem na online prostředí, které budou vycházet z rešerše odborné marketingové literatury. Analytická část se zabývá objasněním principu situačních analýz společnosti a faktorů, které na firmu působí …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose a functional marketing strategy for the selected company Bolt. The theoretical part of the thesis is devoted to the theory of marketing and the actual elements of a marketing strategy with emphasis on the online environment, which will be based on a search of the marketing literature. The analytical part deals with the explanation of the principle of situational …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON