Návrh metodického postupu pro vstup společnosti na africký trh – Bc. Martin Vaverka
Bc. Martin Vaverka
Diplomová práce
Návrh metodického postupu pro vstup společnosti na africký trh
Methodology of African Market Entry
Anotace:
Tato diplomová práce představuje značně nevyužitý potenciál trhů Afriky a poskytuje ucelený přehled, návod a inspiraci českým podnikatelům, kteří uvažují o expanzi svých aktivit za hranice domácích a jiných rozvinutých trhů. Ve stále více globalizovaném prostředí, kde světová ekonomika je protkána transkontinentálními řetězci přidaných hodnot a spojena neustálým technologickým pokrokem, je nezbytností …víceAbstract:
This thesis examines the mostly untapped potential of African markets, providing a comprehensive overview, guidance and inspiration to Czech entrepreneurs contemplating to expand their activities beyond the domestic and other popular developed markets too. In the increasingly globalized world and its economy intertwined with global value chains and advanced technology, it has become a necessity for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaverka, Martin. Návrh metodického postupu pro vstup společnosti na africký trh. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Markéta Drábková -
Vstup firmy na zahraniční trh
Sabina Sinkovská -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Jakub Bušek -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková