Graded Readers Motivating to Read – Bc. Svatava Hrdá
Bc. Svatava Hrdá
Diplomová práce
Graded Readers Motivating to Read
Graded Readers Motivating to Read
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím zjednodušené četby v hodinách anglického jazyka. Nejdříve se zaměřuje na čtení samotné a jeho přínos, zjišťuje, co zjednodušené knihy mohou nabídnout učitelům a jejich žákům. Dále jsou analyzovány různé motivační aspekty a navrženy rady k řešení problémů. V následujících kapitolách učitelé mohou zjistit, jak vybrat knihu pro práci v jazykové hodině a zda je nutné používat …víceAbstract:
This thesis deals with using graded readers in English lessons. Firstly, it looks at reading itself and its benefits, investigates what graded readers can offer to the teacher and her learners. Secondly, various aspects of motivation are analysed and solutions to the problems are offered. Thirdly, the teacher is given advice on how and what books to choose to be worked with in the lessons and whether …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j4kq0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Naděžda Vojtková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Graded Readers as a Source for Vocabulary Acquisition and Language Development
Soňa Shone -
Extensive Reading Activities at the Basic School
Henrieta Furiková -
Waldorf Teacher and his/her Influence on Development of Learner's English Speaking and Listening Competences
Lenka Cetkovská -
Copernicus Data in Sustainable Development Goals using Image Maps
Sushmita SUBEDI