Bc. Jan SACHR

Bachelor's thesis

Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti.

Communication automobile manufacturers in the United States through print ads in the segment of sports cars from 1964 to present
Abstract:
Tématem bakalářské práce je komparace charakteristických rysů automobilové inzerce v tištěné podobě. Jak se jejich podoba měnila v průběhu let a jaké znaky na nich lze vysledovat v závislosti na ekonomických, politických a společenských trendech. Cílem práce je zanalyzovat veškerou dostupnou inzerci z daného období a potvrdit hypotézy jak komunikace jednotlivých značek působila.V práci bude použit …more
Abstract:
Subject of the bachelory work is the comparation of charakteristic marks of printed automotive industry. How they changed during years and what signs we can read at via economical, political and social trends. The aim of the work is analyse all aviable printed advertising from last five decades and confirm thesis about influence how it efect on customers.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier: 10531

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SACHR, Jan. Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe