Bc. Eva Jelínková

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace vybrané destinace domácího cestovního ruchu

Integrated marketing communication of the destination of domestic tourism
Anotace:
Cílem práce bylo provedení analýzy stávajících marketingových aktivit resortu Dolní Morava a návrh opatření vedoucích k zefektivnění marketingové činnosti.
Abstract:
The aim of this diploma thesis was to analyse marketing activities in the resort Dolní Morava and suggest the new ones to be more effective.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní