Integrovaná marketingová komunikace vybrané destinace domácího cestovního ruchu – Bc. Eva Jelínková
Bc. Eva Jelínková
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace vybrané destinace domácího cestovního ruchu
Integrated marketing communication of the destination of domestic tourism
Anotace:
Cílem práce bylo provedení analýzy stávajících marketingových aktivit resortu Dolní Morava a návrh opatření vedoucích k zefektivnění marketingové činnosti.Abstract:
The aim of this diploma thesis was to analyse marketing activities in the resort Dolní Morava and suggest the new ones to be more effective.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r8x7g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Assesment of Market Potential of 3D Body Scanners within the Target Group of 3D Print Stores
Julian Martini -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
Helena Mager -
Online marketing organizace Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska
Vilém Kulhavý -
Worksheets for the 3rd part of the oral exam of the state Maturita exam in English for the field of Hotel and Tourist Industry at the Secondary School and Higher Professional School of Travel and Tourism and method of their preparation./Pracovní listy 3.části ústní zkoušky státní maturity z angličtiny pro obor Hotelnictví a turismus na SŠ a VOŠ cestovního ruchu a metodika jejich zpracování
Kateřina FILIPOVÁ -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg