Inovační strategie vybraného moravského vinařství v podmínkách globální konkurence. – David Wurst
David Wurst
Master's thesis
Inovační strategie vybraného moravského vinařství v podmínkách globální konkurence.
Innovation strategy of selected Moravian winery in the context of global competition
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vypracování inovační strategie konkrétního vinařského podniku a vytvoření generické koncepce strategického managementem pro oblast vinařství. Práce je rozdělena na dvě částí, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zpracována formou literární rešerše. Úvodní kapitola se věnuje definici základních prvků strategického managementu a návrhu modelu strategického řízení. V dalších …viacAbstract:
The aim of the thesis is to create an innovation strategy of Moravian winery and to propose a generic concept of a strategic management for the wine sector. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is written as a literary review. The first chapter focuses on the definition of basic elements of strategic management and designing of strategic management model. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56216
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedúci: Miroslav Špaček
- Oponent: Lenka Michlovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56216
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Alternative Marketing Strategies in the Music Industry as a Reaction to the Influence of the Internet
Kryštof VEČEREK -
Alternativní strategie cenové diskriminace a možnosti jejich využití v kulturních institucích
Veronika Dorotíková -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu -
Strategic management and decision-making in hotel operation
Tomáš Pešťák -
Strategie rozvoje firmy
Martin Resl -
Strategic Management in a Selected Company
Sakthivel Lakshmanan -
Strategický management - Strategie vybrané firmy
Veronika Zelenková -
Strategic Management in International Environment
Barbora Liptáková