Monika KUBĚNOVÁ

Master's thesis

Rozvoj smyslového vnímání dětí před vstupem do školy a připravenost na čtení

Development of children´s sensory perception in preschool age and reading readiness
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje smyslového vnímání dětí před vstupem do školy a jejich připravenosti ke čtení. Cílem diplomové práce je částečné zanalyzování stavu smyslového vnímání dětí na konci poslední roku docházky do MŠ. Dílčím cílem práce je zjištění, kolik písmen velké tiskací abecedy znají děti před zahájením školní docházky. Znalost písmen je zde porovnána i z hlediska …more
Abstract:
This thesis deals with the development of sensory perception of children before school and their preparedness to read. The thesis aims to analyze the state of partial sensory perception of children at the end of last year, attendance in kindergarten. The operational objective is to determine how many big block letters of the alphabet children know before starting school. Knowledge of letters is here …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Jarmila Wagnerová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUBĚNOVÁ, Monika. Rozvoj smyslového vnímání dětí před vstupem do školy a připravenost na čtení. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/